نیکانیکا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

حرف زدن نیکا....

1392/7/11 18:32
نویسنده : مامان سارا
174 بازدید
اشتراک گذاری

 عروسک مامان

23 شهریوربود که دیدم همینجوری که داری باخودت بازی میکنی و پاهاتوتودستات گرفتی داری یه چیزی و مدام تکرار میکنی...

خوب دقت کردم دیدم داری پشت سرهم میگی بابا بابا بابا

وای منو میگی دچار ذوق زدگی وافر شده بودم

بابا بهنام اون لحظه توخونه نبود.وقتی اومد براش تعریف کردم وفیلمی رو که ازت گرفته بودم براش گذاشتم...اونم ذوق کرد امانه به اندازه من.

باخودم گفتم اگه نیکا یه روز بگه ماما من حتما غش میکنم

اما دخترکم الان دوروزه که داری ماما رو هم میگی گاهی وسط گریه... گاهی با باباقاطیش میکنی ومیگی بیشتر وقتی یه چیزی میخوای ماما رومیگی

لبای کوچولوتومیبری تو وبهم فشارشون میدی وبایه حالت خیلی بامزه میگی:ماما::

اولین بار که شنیدم غش نکردم اما خوردمت یا بعبارتی بوس کشت کردم...

همیشه صدامون کن عسلم....ما "ماما وبابای"  توایم گیلاس سرخم. صدامون کن که صدای تو زندگی بخشه...همیشه صدامکن متا با هر"ماما "گفتنت قندتودلم آب شه تابیشترمادری کنم برات تاهربار برای این نعمت زیبا بیشتر خداروشکرکنم....پروردگارم سپاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرین
5 مهر 92 18:39
سلام الهی .... پس نازگل ما حرف زدنو شروع کرده ... حالا اینقدرررررررر برات حرف بزنه و ازت سوال بپرسه ولی این بچه ها چرا اول میگن بابا آدم دچار افسردگی وافر میشه امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشین
مامان آرین
9 مهر 92 17:37
خبررررررررررررفوری
مهسا مامان نورا
22 مهر 92 13:04
حالا کجاشو دیدی اول شیرین زبونیشِ یه عالمه بووووسواسه دختر شیرازی خودم که هم استانی خاله اشِ