نیکانیکا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

پرنسس کوچولوی ما

یلدایی به روشنی نیکا

1392/9/30 17:23
نویسنده : مامان سارا
239 بازدید
اشتراک گذاری

دخترهمیشه بهارم...

امسال یلدا چقدر خوشحالم چرا که  طولانی ترین شبی است که تو درکنارمی.

امسال اولین یلدای سردوبلندی است که با حضورت گرمتر وپررونق ترمیشود....

 

چه شکوهی دارد درکنارتوخفتن...درآغوشت کشیدن...بوسه بارانت کردن...وصدای نفسهایت رانوشیدن...

ودریک کلمه چه زیباست مادر زیبادختری چون توبودن...

 

وقتی باانگشت کوچک اشاره ات ازسراشتیاق وذوق به اطراف اشاره میکنی چقدر خواستنی ترمیشوی...

 

 

امشب اولین یلدای عمررمینی توست فرشته ی من...

این بلندترین شب سال را درکنار تو با بوسیدن و درآغوش گرفتنت به سحر میرسانم

وخداومدم را برای داشتنت وبودنت سپاس میگویم..

وتا خود صبح دعا میکنم که همه ی فــــــرداهـــــایت روشن وآفتـــابی بــــــــــاد....

یلدایت مبــــــــــارک روشن ترین ستاره ی من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرین
1 دی 92 13:36
سلااام یلدا مباااااارک ... امیدوارم آرزوهای قشنگتون کنار هم برآورده بشه .... ببخش دیشب سر نزدم ... نبودم خونه ... آرینم مریضه چند وقته میخوام وبشو به روز کنم وقت نمی کنم ... امیدوارم همه بچه ها سالم باشن و زیر سایه پدرو مادراشون یرای شما هم آرزوی شاااادی دارم
مامان آرین
2 دی 92 0:26
آرین در آستانه 11 ماهگی به روزیم و سلام
Daiiii aliii
4 دی 92 7:54
Vay jigare angoshto dase topol mopolesh berammmmm
مامان آرین
6 دی 92 9:28
سلام با سفرنامه دریایی آرین به روزیم
خاله فاطمه
12 فروردین 93 11:49
اینقدر قشنگ مامان مهربونت مینویسه دیگه نمیدونیم چی بنویسیم. عاشق اون عکستم که با کلاه شال قرمزی آبنبات خوشکل و خوشمزه